تناسب با رژیم و تغذیه مناسب

بازدید: 1594

کلینیک ماه با ارائه برنامه کنترل یا کاهش وزن با تغییرات در شیوه زندگی ( Life Style) و نوع تغذیه و عادات غذائی به فـرد دارای اضــافه وزن کمک میکند تا به آهسـتگی و با همان سرعت چاق شــدن درگذشـته به وضعــیت تنـاســب در وزن، اندام و ســلامت جسـمانی برسد و آنرا حفظ خواهد نماید. در این شیوه علمـی که به دور از عجــله و شـتابزدگی می باشـد، فرد بدون تحمل گرسنگی و با اتکا به روشهای تغذیه ایرانی و همچـنین علایـق غــذائی خود می تواند بر مشـکل اضـافه وزن فائق آید. عوارض ناخواسته ای نظـیر ریزش مو، عصبی شدن ، مشکلات گوارشـی، یبوست، خستگی مفرط و از دست دادن اعتماد به نفس در این روش جایگاهی ندارد .

در کلینیک تخصی ماه افراد بعد از تکمیل پرونده ابتدا ضمن بررسی علت چاقی فرد، معاینات و آزمایشات لازم را انجام و سپس با اندازه گیری قد و وزن و محاسبه BMI و آنالیـز بدن، در صـد و منـاطق تجـمع چربی و محاسبه توده عضلانی رژیم غذایی ایده آل هر فردی را پیشنهاد می کنند .

رژیم های غذایی این مرکز ، یک رژیم کامل از همه گروههای غذائی (با رعایت هرم غـذائی ) و مطـابق با سـفره ایـرانی و بر اساس علائق و فرهنگ تغذیه ای شخص و همچنین تصحیح عادات غلط غذائی طراحی و تجـویز می شـود .

کاهــش وزن در این برنـامه بر اسـاس ماهیانه 4 کیلوگرم بوده که فرد بدون احساس گرسنگی ودرسلامتی کامل به وزن دلخواه خودخواهد رسـید.

در پایان دوره و رسیدن به وزن ایده آل، برنامـه های تثبـیت ونگهـدارنده با ارائه آمـوزش های تغـذیه ای تکمیل می شود .

در طی برنامه های کاهش وزن، توصیه های ورزشی متناسب با وضعیت هر فرد توسط کارشناس علوم ورزشی توصیه خواهد شد.درضمـن در صورت نیاز از مشاوره های روان شناسی جهـت درمان پر اشتهائی و پر خوری عصبی استفاده می گـردد.



   نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.