اخبار مرتبط

تعداد بازدید: 2054
زبان : فارسی

روش موثر برای از بین بردن موهای زائد

تاریخ درج خبر : 1397/11/4

معمولا وقت اکثر خانم ها برای از بین بردن موهای زائد هدر میرود.خانم ها همیشه به دنبال راهی برای راحت شدن از آنها هستند. امروزه روش های زیادی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد که چه برای بلند مدت باشد چه کوتاه مدت.

روش موثر برای از بین بردن موهای زائد:
معمولا وقت اکثر خانم ها برای از بین بردن موهای زائد هدر میرود.خانم ها همیشه به دنبال راهی برای راحت شدن از آنها هستند. امروزه روش های زیادی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد که چه برای بلند مدت باشد چه کوتاه مدت.
در بیشتر مواقع یکی از بهترین روشهای از بین بردن موهای زائد،لیزر است وشما تنها میتوانید با مراجعه به مطب دکتر پوست از شر موهای زائد خود خلاص شوید و با لیزر رشد مو ها را بطور دائم متوقف کنید. اگر رویش و نوع موها با دستگاهی که برای از بین بردن موها استفاده میشود، درست انتخاب شود، معمولا نتیجه رضایت بخش است.
دستگاه های لیزر الکساندر و دیود با ارتعاش موج های نوری برای ازبین بردن ریشه مو در فولیکول عمل میکنند و به طور تدریجی رشد مو را از بین میبرد. لیزر، دسته ای اشعه ساطع میکند که از پوست رد میشود وبه فولیکول مو میرسد.وقتی این اشعه جذب شود انرژی لیزر تبدیل به گرما میشود که فولیکول را غیر فعال میکند خواص اشعه طوری انتخاب میشود که فقط به این سلول ها آسیب برسد و نه دیگر مناطق پوست. در روش IPL اشعه برای صورت،سینه،بازو،زیر بازو و کشاله ران و پاها استفاده میشود فولیکول هایی را که مسئول ریشه مو هستند بدون آنکه به بقیه بافت اطراف آسیب بزند،هدف قرار میدهد.درمان قطعی رشد مو تنها چند دقیقه برای نواحی کوچک ونیم ساعت برای نواحی وسیع تر است.
نگهداری و مراقب بعدی:
حدود شش تا هشت ماه باید مراجعه کنید تا موهایی که به طور تصادفی رشد میکنند، لیزر کنید.
روش ها دیگر ازبین بردن موهای زائد:
1. بند انداختن: برای پوست های حساس خیلی توصیه میشود.
2. انواع موم ها: استفاده از موم ها معمولا تا چند هفته عاری از مو هستید.
3. کرم های موبر: با وجود کم هزینه بودنشان باعث تسریع رشد مو میشوند.
4. دستگاه اپلیدی(روش اصلاح جدید): در هر زمانی این امکان را به شما میدهد موی زائد خود را از بین ببرید.
5. تیغ:یک روش خانگی سریع و بدون درد اما نتیجه آن برای دو الی سه روز است.

 

از   1   رای
10

   نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.