معرفی دستگاه ها

دوشنبه 30 بهمن 1396
بازدید: 6386

معرفی دستگاه های کلینیک تخصصی پوست ، کاشت مو و لیزر ماه :

لیزر الکساندریت کندلا مدل 2017 ، در حال حاضر برترین لیزر الکساندریت موی زائد در جهان است . این دستگاه ساخت کمپانی معظم کندلا در کشور ایالات متحدهء امریکا بوده و تنها نمونهء موجود از این دستگاه در جنوب کشور ، در کلینیک پوست و مو و زیبایی ماه می باشد .
در میان لیزرهای کاربردی موجود جهت بهبود پرموئی ، لیزر الکساندریت با طول موج 755 نانومتر دارای بیشترین میزان جذب انرژی در رنگدانهء ملانین ( رنگدانهء هدف جهت از بین بردن فولیکول مو ) می باشد ، بنابراین بهترین عملکرد را در این زمینه داراست .
در بین لیزرهای الکساندریت ، لیزر الکساندریت شرکت کندلا به نام به اذغان اکثر پزشکان مجرب در این زمینه ، مؤثرترین و کاربردی ترین دستگاه لیزر موی زائد در جهان است .
در ضمن این لیزر برای انواع تیپ های پوستی ایرانی قابل استفاده است . برخی از مزایای این لیزر سرعت بسیار بالا ، وسعت بالای منطقهء لیزر شده ، عدم نیاز به استفاده از ژل ، استفاده از سیستم خنک کنندهء منحصر به فرد ( که باعث سرعت بالاتر و کمترین میزان درد و عوارض می شود ) ، نتایج درمانی عالی و رضایت بسیار بالای بیماران می باشد ، به طوری که عملا لیزر کندلا در تمام این زمینه ها بی رقیب است .

لیزر فرکشنال اربیوم : درمان جای جوش ، شفافیت پوست صورت ، جوانسازی اندام تناسلی خارجی ( جهت بانوان ) ، رفع تیرگی لب و دور چشم
این لیزر به صورت فرکشنال و لانگ پالس ، جهت جوانسازی و سفت نمودن پوست ، ترمیم اسکار ، بهبود جای جوش و منافذ باز پوست کاربرد دارد . همچنین جهت کاهش چروک های ریز و بهبود تیرگی دور چشم ، جوانسازی و روشن نمودن رنگ لب ها و جوانسازی ناحیهء تناسلی خارجی در بانوان استفاده می گردد .
از کاربردهای دیگر این لیزر Shining Peel می باشد که توسط پیلینگ ملایم با لیزر کم توان باعث جوانسازی و روشن نمودن پوست صورت ، دست و گردن می شود .
پوست درمان شده بعد از سه تا چهار روز با یک لایهء جدید شاداب جایگزین می گردد . این روش به علت نداشتن عوارض متداول ، بهترین طریقهء شاداب و شفاف نمودن پوست یک هفته قبل از هر مراسمی بوده و جایگزین پاکسازی پوست می باشد .

لیزر CO2 معمولی و فرکشنال ( طول موج 10600 نانومتر ):  لیزر سی او تو به دو نوع معمولی و فرکشنال تقسیم بندی می شود ، که از نوع معمولی آن اغلب جهت برداشتن ضایعات پوستی از قبیل خال ، انواع زگیل ( از جمله زگیل تناسلی ) و زائده ها ( منگوله های ) پوستی استفاده می شود .
جدیدترین تکنولوژی لیزر CO2 ، نوع فرکشنال آن می باشد که از آن می توان برای درمان چین و چروک پوست ، اسکار ( گودی ) ناشی از جوش ، سوختگی ، بریدگی یا جراحی ، منافذ باز پوست ، ترک های پوستی شکم و بدن و جوان سازی و شفافیت پوست استفاده کرد .

 دستگاهRFفرکشنال سوزنی(infini) : امواج رادیوفرکوئنسی واقعا چه هستند و دقیقا چه کاری برای پوست ما انجام میدهد :
ایجاد تحرک و نوسان با فرکانس بالا در مولکول ها و چرخش در مولکولهای دو قطبی ، سبب تحرک فیبرهای سازندهء کلاژن و انقباض آنها و افزایش روند کلاژن سازی ، و در نتیجه سفت شدن و جوانی پوست در طول دورهء درمان با استفاده از امواج رادیو فرکوئنسی خواهد گشت . چنین فعل و انفعالی سبب ایجاد گرما در محدودهء گذر جریان می گردد ، که میزان این گرما توسط کاربر قابل کنترل می باشد ، و به همین دلیل هیچ آسیبی به سطح پوست وارد نمی شود . تولید کلاژن جدید و جایگزینی لایهء جدید پایه در پوست و افزایش روند گردش خون مویرگی در سطح پوست ، در مدت زمان حداکثر شش ماه ، بیشترین بخش نتایج خود را به نمایش خواهد گذاشت . گرمای کنترل شده و کاملا قابل تحملی که این تکنولوژی جدید در سطح پوست ایجاد می کند ، باعث شکل گیری همزمان روند استحکام سازی و در واقع جوانسازی پوست خواهد گشت ، در نتیجه حتی پس از یک جلسه درمان نیز ، تغییرات به وضوح قابل مشاهده خواهد بود . تحقیقات پزشکان اثبات کرده که استفاده از دستگاه آر اف نیدلینگ جهت جوانسازی پوست ، بر تمامی انواع پوست اثر بخش بوده و موجب انقباض و سفت شدن تمامی لایه های بافت پوست خواهد شد .
این شیوه درمان توسط دستگاه آر اف سوزنی و اغلب در مناطق دور چشم ، پیشانی ، گونه ها ، دور لب و خط خنده ، غبغب و گردن به کار برده می شود . با افزایش دمای میان بافت های پوست بین 40 تا 50 درجهء سانتیگراد ، همزمان با حرکت نازل (نیدل) دستگاه بر سطح پوست ، حرارت از سطوح بالا به لایه های تحتانی پوست می رسد و با افزایش جریان خون و دما در لایه های میانی پوست ، بدون احساس سوزش بر سطح پوست ، عملکرد واقعی این شیوه به نمایش در خواهد آمد .

... با کلینیک تخصصی پوست ، کاشت مو و لیزر ماه زیبایی در یک قدمی شماست ...


   نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.