تعداد بازدید: 2252
زبان : فارسی

توصیه‌هایی برای جلوگیری از ریزش مو

تاریخ درج خبر : 1397/1/26

افراد برای داشتن ریشه موی قوی باید سبزی و میوه‌جات مصرف کرده و همچنین ویتامین‌های مورد نیاز بدن را به مقدار کافی به صورت روزانه تامین کنند

برای داشتن موهای قوی و پرپشت باید همه مواد غذایی املاح و مواد معدنی به طور متوازن و متعادل در بدن وجود داشته باشد و کمبودی در این خصوص می‌تواند مانع از رشد خوب مو باشد.

وی ادامه داد: مواد معدنی مانند روی، مس، سلنیوم، آهن برای بدن و حتی مو موثر است اما به تنهایی یک ماده غذایی مثل انبه معجزه نمی‌کند و ما نمی‌توانیم از آن انتظار رشد مو و یا تقویت ریشه مو را داشته باشیم.

نیستانی‌ عنوان کرد: اگر افراد تغذیه خوب، متنوع و یک برنامه غذایی مناسب داشته باشند، سلامتیشان تضمین می‌شود زیرا به دلیل کمبود هر یک از مواد معدنی مورد نیاز سیستم متابولیک بدن آسیب جدی پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: مصرف قرص‌های روی برای تقویت مو به تنهایی موثر نبوده بلکه باید همه نوع ویتامین و املاح وارد بدن انسان شوند.

نیستانی یادآور شد: قسمتی از ریزش مو به خاطر مسائل ارثی و ژنتیک بوده و هیچ ربطی به کمبود ویتامین و انرژی ندارد به همین دلیل اگر افراد در خانواده خود سابق ریزش مو ندارند باید علت آن ریشه یابی کنند.

وی اظهار کرد:‌ برای داشتن ریشه موی قوی باید افراد سبزی و میوه‌جات مصرف کرده و همچنین ویتامین‌های مورد نیاز بدن را به مقدار کافی به صورت روزانه تامین کنند.

از   0   رای
0

   نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.