تعداد بازدید: 2064
زبان : فارسی

علاج شوره سر با شامپو آسپرین به راحتی در منزل

تاریخ درج خبر : 1397/10/10


اگر شما هم از شوره سر رنج می برید و روش درمانی مناسبی برای آن پیدا نکرده اید باید بگوییم استفاده از آسپرین یک روش کاملا موثر در درمان درمان شوره سر است.

شوره سر پوست مرده ای است که بیش از حد تولید شده و اطراف ریشه موهای شما را می گیرد و ظاهری ناخوشایند دارد برای علاج شوره سر روش های مختلفی وجود دارد ولی یکی از موثرترین روش ها برای درمان شوره سر استفاده از آسپرین است.

برای کاهش شوره سر همزمان با استفاده از درمانی که در ادامه به شما آموزش می دهیدم به اندازه کافی آب بخورید چون یکی از علل ایجاد شوره، خشکی پوست سر است. مصرف غذاهای حاوی گوگرد، ویتامین E، ویتامین C و ویتامین S را افزایش دهید تا پوست سرتان سریعتر بهبود پیدا کند.

علاج شوره سر با شامپو آسپرین
آسپرین به دلیل ویژگی های ضد میکروب و ضد قارچی که دارد می تواند به درمان شوره سر کمک کنید. شوره سر تجمع سلول های مرده روی پوست سر است که بسیار ناخوشایند است و در مواردی باعث ریزش مو می شود. اگر هر روشی را برای خلاصی از شوره سر استفاده کرده اید و به نتیجه نرسیده اید باید بگوییم آسپرین یک روش قابت شده و راه حلی موثر برای درمان شوره سر است.

 نکته‌هایی برای پیشگیری و درمان شوره سر در زمستان
استفاده موضعی از آسپرین بر روی پوست سر شما برای کاهش التهاب و خارش پوست سر مفید است.
علاج شوره سر با شامپوی آسپرین
اول از همه شامپویی با کمترین مواد افزودنی و عطر انتخاب کنید چون این دو مورد مشکل شما را بدتر می کند.

۳ قاشق غذاخوری شامپو را با پودر ۳ قرص آسپرین مخلوط نمایید و سرتان را با این مخلوط شسته اجازه دهید ۵ دقیقه روی پوست سرتان بماند و سپس بشویید.

حداقل دو بار در هفته با این شامپو موهایتان را بشویید ممکن است خارش پوست سرتان بیشتر شود ولی به تدریج شوره سرتان از بین می رود.

علاج شوره سر با اسپری آسپرین
۹ عدد قرص آسپرین را در ۲ لیوان آب گرم حل کنید و بعد از سرد شدن در شیشه ای بریزید و هر شب قبل خواب روی پوست سرتان اسپری کنید و صبح موهایتان را با شامپو بشویید.

از   0   رای
0

   نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.