اخبار مرتبط

تعداد بازدید: 2313
زبان : فارسی

رفع سیاهی دور چشم با ویتامین E

تاریخ درج خبر : 1397/7/14

اگر شما هم با مشکل سیاهی و چین و چروک دور چشم مواجه هستید بهتر است این روش را حتما امتحان کنید.

پوست زیر چشم بسیار حساس و نازک است و به مراقبت زیاد برای جلوگیری از چین و چروک، پف و سیاهی نیاز دارد. ایجاد سیاهی و چین و چروک دور چشم سبب بالاتر دیده شدن سن و کاهش زیبایی چهره و اعتماد بنفس در افراد می شود. برای مراقبت از پوست دور چشم و حفظ زیبایی ظاهری باید همواره مراقبت های پوست را در برنامه روزانه تان قرار دهید. یکی از بهترین گزینه ها برای مراقبت از پوست دور چشم استفاده از ویتامین E است که در ادامه این مطلب به توضیح آن می پرازیم.

ویتامین E یکی از ویتامین های محلول در چربی است. این ویتامینخاصیت آنتی‌اکسیدانی دارد و از بافت‌های بدن در مقابل اثرات مخرب برخی از ترکیب‌های شیمیایی محافظت می‌کند. این ویتامین در لایه چربی دیواره سلول و داخل سلول قرار می‌گیرد و از تخریب دیواره سلول جلوگیری می‌کند. ویتامین E مهم‌ترین عامل برای داشتن سیستم ایمنی قوی، پوست سالم و چشم‌های سالم است.

رفع سیاهی دور چشم با ویتامین E
استفاده از روغن ویتامین E به دور چشم‌ها، یکی از بهترین راه‌ها برای رهایی از دایره‌های مشکی است. بهترین روش استفاده از کپسول های ویتامین E سوراخ کردن آن ها با یک سوزن تمیز و استفاده از ژل درون کپسول است.

شما می توانید روغن ویتامین E را با قرص این ویتامین مخلوط کنید و هر شب قبل از خواب آن را زیر چشمتان ماساژ دهید و بگذارید تا صبح بماند.
روش دیگر استفاده از ویتامین E ترکیب آن با روغن های دیگر مثل بادام و زیتون است. می توانید هر شب این ترکیب را به زیر چشم ماساژ دهید.
می توانید ژلی از پودر قهوه و روغن ویتامین E درست کنید یعنی در واقع آن را دم کنید و صبح ها آن را زیر چشم ماسک کنید. کافین موجود در قهوه جادویی برای درمان پف زیر چشم ها می باشد.
درمان آفتاب سوختگی با ویتامین E
چند قطره روغن ویتامین E را روی محل آفتاب‌سوخته ریخته و به آرامی آن را بمالید. ویتامین E نیروگاهی از آنتی‌اکسیدان‌ها بوده و می‌تواند اثرات رادیکال‌های آزاد حاصله از تشعشع فرابنفش خورشید را خنثی کند و بدین‌ترتیب، آفتاب‌سوختگی را ترمیم می‌کند.

الو دکتر

از   0   رای
0

   نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.