اخبار مرتبط

تعداد بازدید: 2424
زبان : فارسی

لیزر اسپکترا

تاریخ درج خبر : 1398/1/19

یکی از دستگاه های بسیار مفید در زمینه جوانسازی پوست لیزر اسپکترا است. لیزر اسپکترا علاوه بر جوانسازی پوست می تواند به پوست های آسیب دیده هم کمک کنند. لیزر اسپکترا نسبت به بقیه لیزرهای موجود برای جوانسازی پوست بسیار ملایم تر است و خطر و عوارضی ندارد.

لیزر اسپکترا:
یکی از دستگاه های بسیار مفید در زمینه جوانسازی پوست لیزر اسپکترا است. لیزر اسپکترا علاوه بر جوانسازی پوست می تواند به پوست های آسیب دیده هم کمک کنند. لیزر اسپکترا نسبت به بقیه لیزرهای موجود برای جوانسازی پوست بسیار ملایم تر است و خطر و عوارضی ندارد. لیزر اسپکترا برای انواع پوست ها می تواند استفاده شود و به سرعت تاثیر خود را نشان می دهد. با کمک لیزر اسپکترا می توان پوست را صاف نمود، همچنین در کاهش رنگدانه ها (برای از بین بردن جای لک و تغییر رنگی در پوست)، چروک پوست، جای جوش و به طور کلی در زیباسازی و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار گیرد.این لیزر به تنهایی می تواند مشکل پوستی شما را حل نماید اما تاثیر بیشتر آن در زمانی است که شما چندین درمان را به طور همزمان انجام دهید.
همانطور که می دانید با گذشت زمان پوست دچار افتادگی و چروک و پیزی خواهد شد این لیزر می تواند بدون عارضه در کند کردن روند پیری پوست کمک نماید و چهره شما را جوان و زیبا سازد.
موارد استفاده از لیزر اسپکترا:
• جوانسازی پوست
• انواع آکنه
• منافذ بزرگ پوستی
• آفتاب سوختگی
• حذف چین و چروک
• حذف اسکار آکنه
• ملاسما
• پوست چرب
• حذف جای جوش
لیزر اسپکترا مزایای زیادی دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم.
1. درخشان و جوانسازی پوست و افزایش نرمی و لطافت پوست.
2. کاهش یا حذف کامل رنگدانه ها، چروک، خطوط ریز،آکنه ها و اسکارهای باقی مانده از آکنه.
3. بدون درد.
4. تاثیر و نتیجه در بلند مدت.
5. بدون عوارض جانبی و خطر برای فرد.
6. قابل استفاده در انواع پوست ها.
7. جوانسازی و صاف کردن پوست.
8. روشی سریع و راحت.
روش کار لیزر اسپکترا
قبل از استفاده از لیزر اسپکترا، ابتدا یک لایه کربن بر روی پوست بیمار کشیده خواهد شد که توسط منافذ جذب خواهد شد. بعد از آن با استفاده از لیزر اسپکترارتو ضعیف سلول های پوست را تحریک و بعد از دوباره با یک پرتو بهتر لایه کربن از روی پوست حذف می شود و پوست تمیز می گردد و منافذ پوست از بین خواهد رفت و این امر باعث کاهش تولید چربی و اندازه منافد پوست خواهد شد. علاوه بر این این لیزر با ایجاد حرارت و گرما باعث می شود تا پوست در لایه درم تحریک شده و شروع به ساخت کلاژن نماید.
برای درمان با لیزر به چند جلسه مراجعه نیاز است؟
جواب این سوال رابطه مستقیمی با مشکل پوستی بیمار دارد اما در حالت کلی 3-5 جلسه در فاصله زمانی 2-3 هفته و یا به صورت ماهانه باعث بهبود طولانی مدت خواهد شد. باید این مورد را ذکر کرد که این لیزر صرفا یک لایه بردار و درمان دائمی به همراه خود ندارد اما تاثیر آن بسیار بیشتر از ما بقی لیزرها است.
استفاده از لیزر چه عوارض احتمالی را به دنبال خواهد داشت؟
این فناوری و روش درمانی با به روزترین تکنولوژی دنیا، با یک طیف نرم لایه برداری را انجام می دهد و هیچ عارضه و خطری را در بر ندارد و شما می توانید بلافاصله بعد از استفاده لیزر اسپکترا به فعالیت روزانه خود بازگردید. در این روش که یکی از راه های جوانسازی پوست به حسای میاد تا به امروز گزارشی بابت هیچ گونه دردی در هنگام این لیزر گزارش نشده است و اکثر بیماران تنها این موضوع را مطرح می نمایند که هنگام انجام لیزر اسپکترا کمی گرما را در پوست خود احساس کرده و گاهی احساس سوزن سوزن شدن را تجربه کرده اند. این لیزر بدون بیهوشی و یا بدون بی حسی موضعی انجام می شود و هیچ گونه دردی ندارد.

کلینیک تخصصی موهای زائد
کلینیک لیزر موهای زاید
بهترین کلینیک پوست و مو در شیراز
کلینیک ماه

 

از   0   رای
0

   نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.